Sunday, August 14, 2011

so hard for me to accept

kenape ini berlaku kat saya?mmg payah untuk saya terima semua ni do u know? why u want to forgot me? why n why?if u really want to forgot about me, saya harus terima. kerana ini adalah kenyataan dan saya harus belajar menerima kenyataan yg sepatutnya. kerana ini juga adalah pilihan awk. apa yg patut saya lakukan hnyalah study, study n study n get what i'm dream about.maybe suatu hri nnti apabila kita sudah berjaya n mencapai cita2 i hope kita dpt berjumpe semula dan mungkin saya akan dapat apa yang saya harapkan dari awk. i harap u pon hrp mcm yg i hrpkn. actually i'm can't forgot about u. although awk dh lupekan saya. n saya juga berharap agar saya dapat azam baru dan bertmbah semngt untuk meneruskan perjuangan untk mnjdi seorang student yg bergune di mse akan dtg kelak. saya minta maaf bnyk2 sbb saya tak dapat lupakan awk. :)

No comments:

Post a Comment